За місяць на «ветеранську» гарячу лінію надійшло 2600 звернень
У серпні 2021 року на «ветеранську» гарячу лінію 15-45 надійшло 2600 звернень від захисників, членів їхніх сімей та родин загиблих, повідомляє Міністерство у справах ветеранів України
З них 1340 заявникам було надано контактну інформацію та роз’яснення щодо отримання пільг та соціальної допомоги. 1260 звернень надіслано органам влади для сприяння у вирішенні питань, пов’язаних з соціальним захистом ветеранів та членів їхніх сімей, комунальним господарством, пенсійним забезпеченням, охороною здоров’я, оплатою праці, обороноздатністю, роботою органів юстиції.
Нагадаємо, у квітні 2021 року на платформі Урядового контактного центру розпочала свою роботу «ветеранська» гаряча телефонна лінія. Зателефонувавши за номером 15-45 (далі обрати 9) ветерани та члени їхніх сімей, родини загиблих можуть оперативно отримати відповідь на питання щодо соціального захисту, психологічної та правової допомоги та інших ветеранських питань.
Для цього Мінветеранів провело професійне навчання операторів контакт-центру для швидкого та кваліфікованого опрацювання звернень, надання допомоги та додаткових роз’яснень з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової підтримки захисників України.
Загалом за п’ять місяців роботи на «гарячу лінію» надійшло понад 10 тисяч звернень.
«Ветеранська» лінія працює цілодобово у режимі чат-боту, а безпосередньо поспілкуватися з консультантом можна з понеділка по п’ятницю с 8:00 до 20:00.