Збій роботи Приватбанку через впровадження нового програмного забезпечення
ПриватБанк завершує впровадження нового програмного забезпечення своєї банкоматної мережі, про це повідомили НАШ ГРАД у прес-службі банку. На жаль, у процесі переобладнання програмного забезпечення процесингу банку ряд наших клієнтів стикнулися з технічними проблемами під час обслуговування в банкоматній мережі й оплати картками покупок у магазинах.
Як повідомив заступник голови правління ПриватБанку Дмитро Дубілет, 7 та 8 квітня частина клієнтів все ще стикалися з проблемами під час зняття готівки в банкоматах – на жаль, команді технічної підтримки банку вдалося відновити роботу лише третини банкоматів.
«Я прошу вибачення у всіх, кого ми підвели цими несправностями.Такий збій у нас чи не вперше в історії, і я практично впевнений, що найближчі 5 років не повториться, – зазначив Дмитро Дубілет. – До кінця сьогоднішнього дня ми повинні побороти й ці перебої, і система знову запрацює як годинник».
Уразі виникнення технічних проблем з отриманням готівки в банкоматі, зняти гроші з карток можна без проблем й обмежень у касах відділень банку або без комісій у банкоматах будь-якого українського банку.
8 квітня станом на 11:00 в мережі обслуговування платіжних карток ПриватБанку в штатному режимі працювало 7 291 банкомат. Як повідомила прес-служба банку, на технічному обслуговуванні знаходиться 327 банкоматів. У мережі POS-терміналів у штатному режимі працюють 118 469 терміналів, що становить 96% загальної кількості терміналів банку в торгових мережах. 8 квітня ПриватБанк повністю відновив штатну роботу банкоматної мережі, системи платежів у Приват24 та оплати картками в магазинах і терміналах самообслуговування.
«Ми ще раз просимо вибачення в усіх, кого ми підвели цими несправностями. Команді технічної підтримки банку за останню добу вдалося повністю ліквідувати наслідки збою програмного забезпечення, – зазначає прес-служба ПриватБанку. – Такий збій у системах банку вперше в історії».