П’ять нових державних послуг для бізнесу цифровізовано

П’ять нових державних послуг для бізнесу цифровізовано

5 листопада 2024 року стартував бета-тест п’яти державних послуг для бізнесу. Відтепер підприємці зможуть керувати важливими процесами без відвідування державних установ — від оформлення трудових договорів до реєстрації касового апарата, повідомляє Міністерство економіки України Послуги доступні в складі єдиної електронної послуги е-Підприємець

 на порталі Дія у форматі бета-тесту.Що можна протестувати:

  • Повідомлення про використання єдиного рахунку – для спрощення сплати податків без ризику переплат.
  • Повідомлення про прийняття працівника на роботу – швидке оформлення трудових договорів.
  • Заява про реєстрацію РРО – онлайн-реєстрація касового апарату.
  • Заява про реєстрацію ПРРО – реєстрація програмного касового апарату без відвідування установ.
  • Повідомлення про об’єкти оподаткування (форма 20-ОПП) – спрощення податкових процедур.

Раніше для запуску або розширення бізнесу підприємцям доводилося звертатися до кількох державних органів, що могло тривати більше місяця. Тепер процес займе до 20 хвилин. Цей крок спрощує взаємодію бізнесу з державою, робить її більш прозорою, зменшує час на отримання дозволів та прибирає зайву паперову бюрократію.

Сервіс реалізувало Міністерство цифрової трансформації. Комплексну послугу е-Підприємець розробили в межах проектів EU4DigitalUA та DT4UA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії. Комунікаційну підтримку сервісу надає Міжнародний та іберо-американським фонд адміністративної і державної політики (FIIAPP).