Створено логотип зони відчуження
За майже 35 років Чорнобиль перетворився з міста майбутнього на місце пам’яті. Весь цей час він нагадував, яка насправді ціна людської помилки, повідомляє Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
«Сьогодні ми впевнені, зона відчуження має нести не лише спогади про страшну катастрофу, яка розділила світ на до і після. Вона має стати туристичним магнітом з місцями пам’яті та унікальною культурною спадщиною. Місцем, побачити і відчути яке, має кожен. Світ невпинно змінюється і Чорнобиль має змінюватися разом із ним», — заявив перший заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський.
Щороку зона відчуження приваблює десятки тисяч туристів. До того ж, Чорнобиль є частиною проекту, що реалізується за підтримки Офісу Президента України – «Магніти України». Тому важливо аби ці території асоціювалися з певним візуальним брендом, який сприятиме популяризації зони відчуження не лише в Україні, а й за її межами.
«Чорнобиль вже став своєрідним магнітом і елементом, який притягує. Все більше людей їдуть до України саме заради цієї локації, тому що вона унікальна», – повідомила голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів.
Більш детально /за посиланням/.