У минулому році до Держпродспоживслужби надійшло 25 тисяч скарг

У минулому році до Держпродспоживслужби надійшло 25 тисяч скарг

За минулий рік Держпродспоживслужба повернула споживачам 11,4 млн грн. Це на 1,2 млн грн більше, ніж у 2020 році. За словами Голови Держпродспоживслужби Владислави Магалецької, це свідчить про збільшення ефективності роботи по захисту прав споживачів.

«Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав. За минулий рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%! Збільшилася і сума повернутих коштів, а, отже, і ефективність Держпродспоживслужби по захисту прав споживачів», — зазначила Владислава Магалецька.

Загалом за 2021 рік до Держпродспоживслужби надійшло майже 25 тисяч звернень, скарг, заяв та пропозицій від споживачів, більшість яких стосувалася якості непродовольчих товарів та наданих послуг.

«У 2022 році ми продовжимо активно працювати над забезпеченням контролю безпечності та якості харчових продуктів в процесі їх виробництва та реалізації та боротися із фальсифікатом. Сподіваюсь на підтримку у цій нелегкій справі зі сторони всіх органів української влади», — зазначила Владислава Магалецька.

За результатами розгляду 2,7 тисячі скарг громадян у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів у 2021 році було здійснено перевірку 1678 суб’єктів господарювання.

Суб’єктам господарювання видано 7057 обов’язкових для виконання письмових вимог (приписів) державних інспекторів щодо усунення порушень вимог законодавства.

У зв’язку з виявленими порушеннями, які становили загрозу для життя або здоров’я людини чи тварини, прийнято 226 рішень про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. У 193 випадках приймались рішень про відкликання, вилучення або знищення харчових продуктів та/або кормів. У сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів оштрафовано 455 юридичних осіб на суму 18,8 млн грн.

Завданням Держпродспоживслужби є вирішення конкретних проблем споживачів і допомога бізнесу. Як раніше наголошувала Владислава Магалецька, кількість перевірок сама по собі не є критерієм ефективності. Бо найкращою є ситуація, коли перевірки взагалі не потрібні, а споживачі отримують цінний і якісний продукт, водночас, бізнес отримує можливості для розвитку та чесної конкуренції.

У разі порушення ваших прав ви можете звернутися до Держпродспоживслужби або її територіальних органів і захистити свої права декількома способами. Це можна зробити письмово (Київ, вул. Б. Грінченка, 1), за допомогою електронної пошти (info@dpss.gov.ua), через «гарячу лінію» (тел. (044) 364 77 80, (050) 230 04 28) або чат-бот, який працює в мессенджері Телеграм. Ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом, можна переглянувши відеоінструкцію (https://bit.ly/347Tx0Z.

Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.

 НАШ ГРАД