Чорнобиль — це унікальні заповідні території
Чорнобиль, це не лише згадка про трагедію, а й унікальні заповідні території, які приваблюють туристів. Про це заявив перший заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Культура. Медіа. Туризм».
«Світова практика показує, що природно-заповідний фонд має великий туристичний потенціал. Аби розширювати та розвивати заповідний фонд Міндовкілля планує збільшити території нацпарків до 15%. Наразі в Україні 77 природних парків, 52 з яких підпорядковані Міндовкіллю. Вони займають 7% площ України. Для прикладу, нова Адміністрація Білого Дому планує до 2030 року віддати 30 % території США під природно-заповідний фонд», — зазначив Богдан Боруховський.
Важливим для Міндовкілля є розвиток зони відчуження. Тут розташовано найбільший з нацпарків – Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник. Він є прекрасним майданчиком для розвитку науки та туризму.
Чорнобиль унікальне місце пам’яті про трагедію, що торкнулася багатьох українців. Проте Україна змінюється і змінюється Чорнобиль. І щороку на ці зміни приїжджають подивитися десятки тисяч туристів.
Богдан Боруховський повідомив, що цього року світ побачив новий бренд Чорнобилю, який сприятиме його популяризації не лише в Україні, а й за її межами.
«Щороку у Чорнобиль приїжджають десятки тисяч туристів. І якщо у 2019 році це були переважно іноземці, то у 2020 році, через пандемію COVID19, 90 % її відвідувачів – українці. Ми впевнені, що Чорнобиль має нести не лише спогади про страшну катастрофу. Він стане туристичним магнітом з місцями пам’яті та сили, де природа демонструє свою перемогу над людською помилкою», — заявив Богдан Боруховський.
Варто додати, що Чорнобиль є частиною проеєкту, що реалізується за підтримки Офісу Президента України – «Магніти України».
Бренд Чорнобилю створено за підтримки Офісу Президента України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства з управління зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму.
Основою для логотипу стала форма поверхні реактора, з якого все почалося. Із кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Не вічний логотип показує, яким людство побачить Чорнобиль через 20, 30 років, аж поки він не зникне у 2064 році. Це рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.