Громади додатково отримають 2,58 млрд на відновлення
Міжвідомча комісія щодо розподілу коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) погодила фінансування 139 регіональних проектів та розподілила кошти ще по 16 вже погоджених проектах на загальну суму 2,58 мільярда гривень.
Комісія розглянула переліки проектів та заходів від обласних та Київської міської адміністрації, які сформовані за пропозиціями селищних та міських рад. Пріоритет надається проектам щодо відновлення, будівництва та модернізації об’єктів громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, а також інших об’єктів, що мають значний вплив на життя громад, повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України
Ініціатори погоджених проектів отримають кошти у вигляді субвенції з державного бюджету.
На попередньому засіданні, яке відбулося 28 серпня 2023 року, Комісія погодила до фінансування за рахунок субвенції 140 проектів на 1,32 мільярда гривень.
З урахуванням результатів першого засідання Комісії, до фінансування було погоджено 279 проектів з обсягом фінансування 3,9 мільярда гривень.
Йдеться про відновлення та будівництво:
- об’єктів теплопостачання (2 проекти)
- водопостачання та водовідведення (29)
- споруд цивільного захисту (54)
- шкіл (30)
- закладів дошкільної освіти (13) та охорони здоров’я (48)
- ЦНАПів (7)
- центрів безпеки (3)
- адміністративних будівель (9)
- інших об’єктів, що мають вплив на життя громад (8)
- роботи з проектування (76).
Нагадаємо, що рішення про Порядок і умови розподілу коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) у сумі 4,477 мільярда гривень було ухвалене Урядом України у червні 2023 року.
Головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам визначено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України. Пріоритет надається тим регіонам, які найбільше постраждали внаслідок збройної агресії або ж зазнали найбільшого навантаження через значний приплив внутрішньо переміщених осіб.